maandag 22 februari 2010

Feyenoord-Ado Den haag


Hallo allemaal
Ik was gistermiddag in het Feyenoord stadion om de wedstrijd tegen Ado Den haag te bezoeken.
Ik was vrolijk want ik dacht dat we dat wel even zouden winnen.
Maar toen ik de Kuip weer uitkwam was ik heel erg chagerijnig.
Maar dat is ook niet zo gek.
Het is natuurlijk om gek van te worden als je cluppie zo speelt.
Bijvoorbeeld El Ahmadi, die man kon geen bal raken.
Maar wat ik nog het meest irritant vond waren die ADO hooligans.
Ze gooiden de hele tijd met vuurwerk en ze waren niet stil te krijgen.
Maar soms is het gewoon een kwestie van tijd voordat het fout gaat met vuurwerk.
Zo werd er een vuurwerkbom in het eigen vak gegooid.
De paniek sloeg toe, gelukkig raakte er niemand gewond.
Feyenoord zal hard eraan moeten trekken om nog dicht bij de top 3 te blijven.
Volgende week Groningen uit is ook een lastig verhaal.
Ik hoop dat Mario de ploeg aan de praat krijgt want ik heb geen zin om weer buiten de top 5 te eindigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten